Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu



W pierwszym poście zabierzemy Was na Jarmark Bożonarodzeniowy do Wrocławia.

Jak się tam znaleźliśmy? Otóż mieliśmy kupon na nocleg do wykorzystania na stronie http://okazje.eholiday.pl. Stwierdziliśmy, że pojedziemy sobie właśnie na Jarmark. Zastanawialiśmy się nad Krakowem a Wrocławiem i początkowo mieliśmy jechać do Małopolski, ale ostatecznie wybór padł na Dolny Śląsk i nocleg w hotelu Orient Palace. Jako że przez 2 lata mieszkałem we Wrocławiu a od dziecka tam jeździłem do rodziny, więc sprawnie się poruszaliśmy po mieście oszczędzając tym samym dużo czasu, który jest bardzo cenny, podczas tych krótkich jesiennych dni.

Hotel Orient Palace
Pokój w hotelu



Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu został uznany przez niemiecki dziennik "Die Welt" jako jeden z pięciu najpiękniejszych w Europie.













Spacerując po rynku, można spróbować pysznego grzańca czy tradycyjnego góralskiego oscypka z grilla z żurawiną. Oczywiście różnych specjałów na Jarmarku jest o wiele więcej
i to nie tylko z Polski.


































Jeśli na Jarmark wybieracie się z pociechami to fantastycznie. W Bajkowym Lasku jest wiele atrakcji dla najmłodszych. Do zatrzymania się na pewno będą zachęcały teatrzyki
z pięknymi bajkami. Przyznam, że i my zatrzymaliśmy się, żeby choć na chwilę znaleźć się w bajkowym świecie. 


























Na Jarmarku można też przede wszystkim kupić niepowtarzalne pamiątki i prezenty. Każdy znajdzie coś dla siebie lub najbliższych - wspaniałe rękodzieła z Polski a nawet z odległych krajów jak Peru czy Tanzania 












Będąc we Wrocławiu, koniecznie musiałem pokazać żonie trochę miasta. Czasu za wiele nie mieliśmy - przyjechaliśmy we wtorek po południu a w piątek z samego rana już wracaliśmy - a i pogoda nas nie rozpieszczała. Mimo to, kilka miejsc zobaczyła i na wiosnę chce wrócić.

Sky Tower

Dworzec Główny

Hala Stulecia
Hala Stulecia



Manhattan

Most Grunwaldzki
Pomnik Anonimowego Przechodnia

Renoma












Pyszne pączki :)

Wrocławskie krasnale


Ostrów Tumski
Most Tumski










Most Tumski - Most Zakochanych

Ostrów Tumski
Ostrów Tumski








Wszystkie zdjęcia zrobiłem Huawei'em P9.
Zdjęcia prosto z telefonu, nic nie obrabiałem bo chciałem dodać ten post jeszcze przed świętami.

Jest to mój pierwszy post, więc bardzo proszę o wyrozumiałość - dopiero uczę się blogowania :)


3 komentarze:

  1. Czuję się zaszczycona że jestem pierwszą osobą komentującą ten post :D cieszę się że ten blog powstał i mam nadzieję że będzie się on szybko rozwijał. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy pierwszy wpis. Gratulacje i czekamy na wiecej

    OdpowiedzUsuń